• (Android) Mobile Legends: Bang Bang krāpj bezgalīgus kristālus

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj bezgalīgus kristālus ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Es nevaru ieiet! Vienmēr iestrēdzis ielādes ekrānā. Esmu izmēģinājis visu, pat līdz lietotnes pārinstalēšanai, bet nekas nedarbojas!

    Forša spēle, viena no labākajām moba spēlēm, manuprāt, un dažreiz mači ir nedaudz negodīgi, bet es neceru, ka uzvarēšu katrā mačā, tāpēc mana vienīgā problēma ir emblēmas, tās ir smalkas, tās ir grūti iegūt, bet kopumā mīlu spēli

    Mobile Legends: Bang Bang Darbības spēles dfe

    Tik forši

    Ja kāds iekļūst rangā, ir jābūt pilnai zvaigžņu aizsardzībai, nevis 50 punktiem. Un vajag lielāku sodu. 24h aizliegums no spēles vai pat lielāks

    Radās problēma ar neseno atjauninājumu, lai gan man ir labs savienojums un krātuve, jūsu lietotne joprojām kavējas un atvienojas spēlējot un meklējot, un tas mani kaitina.. un es domāju, ka es neesmu vienīgais, kam ir šī problēma, es mīlu šo spēli, tā ir nogalina manu garlaicību! Tāpēc, cerot uz nākamo atjauninājumu, šī problēma tiks novērsta! Arigato gozaimas!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :