• (Android/iOS) Mighty Party קוד לרמות יותר זהב

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mighty Party ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mighty Party IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד לרמות יותר זהב ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mighty Party 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    כרגע יש בעיה בפתיחת אירוע חדש פותרים את הבעיה כך שלא ניתן להפריע בכיף

    אפליקציה טובה!!

    נֶחְמָד

    Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games הדמיה ztn

    משחק טוב. גרפיקה טובה. אתה יכול לשחק בלי לשלם אבל זה מספיק ממכר תוציא כסף. כל משחק שאנשים משחקים במשך שנה ברציפות שווה לנסות להתעלם מהביקורות המטומטמות

    המשחק הזה היה יותר מדי כיף אבל הדירוג שלו יורד אחרי כל עדכון פתטי והתמכרתי למשחק הזה אבל עכשיו הוא הפך למשחק רגיל כמו אחרים...אתה צריך לעבוד קשה כדי לשפר את זה..

    נתעב, לא כמו התוספות בכלל. רק התשלום הרגיל כדי לזכות ב-RPG לנייד - פעם זו הייתה הביקורת שלי, אבל הם הגיבו ואמרו שהם הולכים לשפר את המשחק. אני סומך עליהם ב-100% ואני לגמרי מאמין שהם הולכים לעשות את זה עכשיו אתה יודע אם אתה יכול לקרוא סרקזם :)

    ףלמלמלחצ צהצחה7

    זה אומר לי לעדכן, אבל האפליקציה מעודכנת בחנות הפליי חחח.... עדכון: על מנת לעדכן את המשחק נאלצתי לנקות את המטמון והנתונים לחנות Google Play בכל פעם... ..אף משחק אחר שראיתי לא דורש את זה.

    משחק כיף

    אנא תקן את בעיית ההפעלה מחדש הזו, באמצע המשחק המשחק מתחיל מחדש, ואומר שזו בעיית חיבור, אבל יש לי הערה 20 ULTRA(5G), לפחות 4 בר חוזק איתות. אני מפסיד משחקי PVP ומשחקי מגדל, פיט. שמתי מאות במשחק הזה ואני אתן 5 כוכבים בכל פעם שהבעיה הזו תיפתר

    כלכך הרבה כיף!! מאט לאחר זמן מה אבל זה עדיין!

    נחמד ביותר חשיבה בחוץ..

    אני כל כך מבולבל. ראיתי מיליון פרסומות למשחק הזה. הלכתי לחנות Play לבדוק את זה והסמל של תמונות+משחק תואם את המודעה. אני מבין את המשחק וזה משחק סרק טיפשי לא מה שפורסם. למה המשחק מוסווה כמשהו אחר?? כל כך מוזר.

    לאחר שראיתי את המודעה הזו 100 פעמים החלטתי להתקין אותה כדי לגלות שהמשחק שונה לחלוטין מהמודעה

    משחק כיפי. מאוד טחון. לא צריך לבזבז כסף כדי ליהנות, אבל הוצאה היא אופציה אם אתה רוצה גיבורים חזקים יותר מהר. יש מערכת עזרה מובנית שבה אתה יכול לעזור לשחקנים חדשים ברגע שהגעת מספיק רחוק, וגם אתה מקבל על זה תגמולים. די מגניב עד כה.

    마이티 파워: 배틀 히어로즈. 매직 레전드. 롤플레잉 aku

    המשחק כיף בפני עצמו, אבל יש יותר מדי באגים. הקפאות אקראיות, הטבות VIP לא מזוהות, ספירות לא עובדות... הן באמת מוציאות את כל הכיף.

    לקח שבועות לקבל החזר על רכישה שבוצעה ונמחקה על ידי באג במערכת שלהם בשתי הזדמנויות שונות. סוף סוף קיבלתי תמיכה לטפל באחת משתי הבעיות שהייתי צריך להוכיח להם. אחד מאנשי הצוות העיר שאני משקר כשאם הם יבדקו את היסטוריית הרכישות שלי, הם יידעו שאין לי סיבה לשקר לגבי זה. הם לא נתקלים בלהט לנסות באמת לעזור אלא אם כן הם חייבים.

    Mighty Party Lakon Peranan oktg

    משחק נהדר!

    התחלה מצוינת, והאסטרטגיה אמיתית, אבל למרבה הצער האירועים דורשים הוצאת כסף כדי לסיים, וזה לגמרי לא הוגן. 2 כוכבים זה בגלל שהקישוריות ממש מופרעת: המשחק צריך הפעלה מחדש גם באזורים שבהם הקישוריות של כל האפליקציות האחרות בטלפון שלי חזקה, מה שמאלץ אותי לעשות מחדש את 3 הדקות האחרונות של החלטות. אם הייתי באמצע משחק Gold Mine או Event fight והמשחק מבקש הפעלה מחדש, המיני-משחק רשום כמושלם, אבל אני גם לא מקבל פרס!

    המתן בחוץ אתה לא יכול לעשות הרבה מבלי שתצטרך להמשיך לשלם על דברים במשחק הזה ואתה לא יכול לעבור נקודות מסוימות במשחק מכיוון שהן היכו אותך בכוונה. המגדל האפל הוא הגרוע ביותר ולבוסים האחרים לוקח יותר מדי זמן להילחם. אפילו לא הגעתי לזה האחרון. אל תגרום לי אפילו להתחיל עם pvp כי אתה מוגדר כל הזמן גרוע מאוד.

    Mighty Party Lakon Peranan oktg

    תשלום כולל לנצח במשחק שהוא מאוד לא מאוזן. לצערי הוצאתי קצת כסף על זה ואני מתחרט על כל סנט מזה. המשחק מהנה כ-10 דקות עד שזה אפשרי רק לאנשים שמוציאים מאות יורו/דולרים על המשחק.

    רק רוצה להוסיף לסקירה הקודמת שהוצאתי יותר מ-$100 במשחק. והתוצאה חסרת ערך לחלוטין. אם הייתי יכול לקחת בחזרה את הרכישות האלה, בהחלט הייתי עושה זאת. אין מספיק מקום לכתוב על כמה המשחק הזה לא הוגן.

    לא כמו המודעה שראיתי, זו הונאה שמחקתי את המשחק

    היה נעול יותר מ-12 שעות בגלל בעיה בפייסבוק. החברה הזו בחרה בהם כשיטת התחברות לא אני. כל משחק ששיחקתי משתמש באימייל מאומת וסיסמה. עובד בכל פעם. חנות Play מאומתת, כך שאם אני מאבד את הכל איכשהו, אני מקבל תשלום חזרה. לא באשמתי שהם בחרו בפייסבוק לשיטת הכניסה. גם לא באשמתי חנות Play אימתה אותם כראויים לאמון. נשמע שיש ל-Meta ואלפבית עבודה כל כך אמיתית לעשות. חחח

    למה אתה לא יכול לצאת מהמשחק בלי צורך להפסיק בכוח? כמו כן, בהחלט יש לך חומת תשלום מוגדרת למדי. כמו כן, משחק המגדל בתמונה הממוזערת שלך פשוט הפסיק להופיע.

    משחק נחמד מאוד

    בכל פעם שאני מקבל "עדכון" לאירוע חדש הטלפון שלי אומר לי שאין כזה. אני פונה לתמיכה שהם כל הזמן אומרים לי שזה הטלפון שלי וכדי לנקות את המטמון בגוגל. זו לא יכולה להיות הבעיה כשאני מנסה את זה עדיין אומר לעדכן ולא מראה. נערך כדי להשיב למשחקים פנורמיים בע"מ...ניסיתי לנקות את המטמון של Google Play פעמים רבות זה לא עוזר.

    משחק טוב. הבעיה היחידה היא שאני לא יכול להעביר את החשבון שלי לטלפון החדש שלי. אין לי חשבון פייסבוק ולכן אני לא יכול להמשיך לשחק במשחק הנוכחי. עשה דרך נוספת לשחקנים לאחזר חשבון ישן לפי מזהה פרופיל או משהו.

    משחק טוב רק הרבה בעיות קטנות כמו ההתראה מגוחכת לפחות 1 כל 30-45 דקות ממשיך לשלוח לי התראה שגויה למשל. מלחמת הדשא נמצאת בעיצומה כשהיא הסתיימה בפועל. ואין עזרה במשחק אז אתה צריך לפתור הכל בעצמך. צילומי המסך של המשחק מתרחשים רק בתחילת מסע המשחקים. לא מצא שום סיבה לבזבז את הכסף על המשחק וכנראה שגם לא ימצא כי לא שווה לבזבז עליו כסף. עדיין משחק שכיף לשחק בו

    Mighty Party Role Playing ruqa

    אתה לא עונה למיילים. גנבת את הכסף שלי!

    מעולם לא השארתי ביקורת לפני כן. אני מאוד מוטרד מהבעיה הנוכחית שלי. שימו לב, זו הבעיה הראשונה שלי עם המשחק. ההתקדמות שלי נעלמה והתאפסה. בסביבות רמה 128 חזרה ל-1. תקן את זה בבקשה ותן לי משהו על השטויות האלה בזמן שאתה מתעסק בזה. אני אעדכן את זה ל-5 כוכבים אם זה יקרה. אני כן נהנה מהמשחק הזה ושיחקתי לפחות שנה או יותר. אל תלכלך אותי, גם אני הוצאתי כסף במשחק

    משחק מהנה לשחק כמה שעות בכל פעם. אני עושה דברים בסדר בחינם. אם אתה רוצה ליישר דברים מהר יותר או לבצע אירוע מהר, קדימה שלם. מדי פעם יש אירועים שונים כדי לקבל דברים בחינם. רק צריך ללמוד לחכות. התמיכה הטכנית היא כל כך מועילה. היה לי אירוע שהתרסק עליי כל הזמן והם עזרו למנוע ממנו להתרסק.

    המשחק היה בסדר עד לעדכון אנדרואיד 11. עכשיו זה מסרב להיטען

    שיחקתי כמה שבועות - אוהב את המשחק ומשחק בו כמה פעמים ביום, עושה כמה רכישות ואפילו משתמש בחשבון הפייסבוק שלי כדי לשמור את ההתקדמות (מה שאני לא אוהב, אבל עשיתי בגלל שנהניתי מהמשחק). אולם המשחק כעת לא מצליח לטעון את ההתקדמות, גם לאחר ניסיון לסנכרן מחדש לפייסבוק... גם לאחר הסרת ההתקנה של האפליקציה, התקנתה מחדש וניסיון לסנכרן מחדש להתקדמות. בעצם, נראה שכל המאמץ היה בזבוז מוחלט.

    משחק נהדר, מהנה וישר קל ומהנה לשחק!

    Mighty Party Role Playing ruqa

    אני משחק כבר שבוע וכל מה שעשיתי היה מקרי בלי הסבר איך לשחק ולהתקדם. אין משחק ברמה לרמה. אם אני משחק באנשים אמיתיים, אני ממשיך להעמיד מול אנשים ב-3 עד 4 רמות גבוהות ממני. יש הרבה יותר מדי דחיפה כדי לשלם עבור עליות רמה או אופי מהירים יותר.

    משחק די מהנה עד כה. תהנה מרוב ההיבטים. נחמד שלא צריך לשלם כסף אמיתי כדי להגיע לאנשהו עד כה. המשחק הגון גם כן. בסך הכל, אני ממליץ על המשחק הזה לאחרים.

    אשמח לדרג את זה בדירוג של 5 כוכבים. אני אוהב את המשחק, אני נהנה לשחק בו על בסיס יומיומי. אבל זה כל הזמן קורס!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :