• (Android/iOS) Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes cheaty nekonečné klíče

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheaty nekonečné klíče ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Reedit: Dobře, hra stále padá. Restartoval jsem svůj telefon a mohl jsem si zahrát jeden online týmový zápas, ale poté jsem se do hry pokusil 2krát dostat, ale před spuštěním hry to na obrazovce tipu spadne.

    Hra se mi líbí, je zábavná, ale tady je problém, když si koupíte lepší letadlo, které má být silnější a rychlejší, vyhodí se do povětří rychleji než to levnější, což nedává smysl a v některých hrách, jakmile je letadlo uzamčeno v cíli ztratíte na sekundu kontrolu, protože vás to odtáhne od vašeho hlavního cíle.

    Ovládání není stabilní, rychlost je velmi rychlá, nelze ovládat, joystick není na pravé straně rakety nejsou neomezené, ale grafika je dobrá. Pokud nevíte, jak vytvořit dobrou hru, tak ji nevytvářejte. Kvůli vám jsem smazal svou oblíbenou hru s názvem SKY FIGHTERS, je to velmi pěkná hra. Nesnáším tuto hru . Můj názor je, že tuto hru vůbec nestahujte. Ale myslím, že tohle je fakt, že tuhle hru všichni nenávidí


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :